Існує щось рідкісніше, тонше, більш дивовижне, ніж обдарованість. Це здатність визнавати обдарованість інших. Е. Хаббард

вівторок, 5 листопада 2013 р.


НАУКА ОБ’ЄДНУЄ
Педагоги МАН відвідали Аргонську національну лабораторію у США
 
Наука завжди була явищем позанаціональним, сферої, яка не має меж та кордонів. НЦ «Мала академія наук України» активно бере участь у міжнародній науковій діяльності. Так, з 5го по 19те серпня 2013 року, шестеро українських педагогів, які працюють з обдарованою молоддю, учнями-членами МАН України, пройшли підготовку в Школі для наукових та педагогічних працівників Аргонської національної лабораторії США.



Школа для наукових, педагогічних працівників, керівників гуртків і секцій МАН стала одним із заходів у рамках Договору про співпрацю між Національним центром «Мала академія наук України» та Аргонською національною лабораторією. Цей захід відбувся за фінансової підтримки Благодійного фонду Костянтина Кондакова та організаційно-фінансового сприяння Всеукраїнської благодійної організації «Благодійний фонд підтримки обдарованих дітей України».

Протягом двох тижнів учителі ознайомлювалися з найновітнішими розробками у США і створювали навчальні лекції. Таким був взаємообмін між українськими й американськими дослідниками.

А розпочався візит зі вступної лекції про лабораторію і туром науковими установами. В Аргонській лабораторії працює близько 1200 науковців та інженерів і ще понад 5000 щорічно проводять тут свої дослідження з Удосконаленим джерелом фотонів, Системою тандемного лінійного прискорювача, у Центрі керівних обчислень, Науково-дослідному центрі вимірювання атмосферної радіації і клімату, Центрах наноматеріалів, електронної мікроскопії, транспортних досліджень і аналізу й обчислювань тощо. Майже 607 га лісистої території, що їх займає Аргонська лабораторія, приємно вразили вчителів.

Під час лекцій «Фізика за допомогою іграшок» і «Ядерна енергетика», оглядин однойменної виставки педагоги розширили свої знання із заявлених предметів.

Третій день увінчався екскурсією до Центру наноматеріалів, що забезпечує практичні заняття, інструментарій та інфраструктуру для міждисциплінарних досліджень із нанотехнологій. Також учителям прочитали лекцію про нові стандарти в науковій освіті для дітей США. Ці стандарти ґрунтуються на солідній науковій базі, а також умінні ставити питання і визначати проблеми, розвивати й використовувати моделі, планувати і проводити досліди, аналізувати й інтерпретувати дані, послуговуватися математичним мисленням, готувати описи й вирішення, аргументації на основі доказів, отримувати, оцінювати й передавати інформацію.

У рамках практичного заняття «Сонячна енергія» гості з України створювали сонячну батарейку за допомогою соку чорниці. А тур по Вдосконаленому джерелу фотонів дав їм змогу вивчати молекули й атоми, зондувати інтерфейси, біологічні протеїни, хімічні процеси на нанорівні. Також педагоги обговорювали варіанти найкращих транспортних розв’язок і транспортних досліджень. Окрім того, вчителі відвідали Центр дослідження трансмісій, лекції і практичне заняття «Вітрова енергетика» й «Електронний мікроскоп».

Ще однією важливою складовою перебування українських викладачів за кордоном стали теоретичні та практичні курси, що підсумували школу: кожен учитель обирав певну проблематику і протягом двох тижнів готував повноцінне заняття, моделюючи заняття з дітьми, отриманий досвід та практичні навички наші вчителі вже згодом втілять у своїй роботі з обдарованою молоддю України .

 

Немає коментарів:

Дописати коментар